دستورالعمل اجرائی امتحان جامع داروسازی ، علوم پایه پزشکی ، دندانپزشکی و پیش کارورزی

چهارشنبه ١٩ شهریور ١٣٩٩ ساعت ١٠:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 205 نفر )


بر اساس  مصوبه پنجاه و یکمین جلسه مورخ 25/3/92 شوراي عالی برنامه ريزي علوم پزشكي حد نصاب نمره قبولی در آزمون های جامع علوم پایه پزشکی،دندانپزشکی و پیش کارورزی بر اساس 70 درصد میانگین مجموع نمرات 5 درصد اول کلیه دانشگاهها محاسبه می گردد و حد نصاب نهایی در  معاونت آموزشی وزارت متبوع تعیین می گردد.

  1. مهلت ارسال اعتراض به كليد سوالات ، بعد از اعلام کلید اولیه، فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی،  از تاريخ 21/6/99  تا ساعت 17 روز یک شنبه مورخ 23/6/99 مي­باشد. به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه های دیگر ارسال گردد، به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.

وظيفه پاسخگويي به سوالات مرتبط با آزمون بر عهده دانشگاههای همکار بوده و دانشجويان به هيچ وجه مجاز نيستند به مركز قطب مجری آزمون مراجعه نمايند.

به داوطلبان اطلاع رسانی گردد، از به همراه داشتن وسايل غير ضروري از جمله کتاب ، تبلت ، تلفن همراه، ساعت هوشمند، ماشين حساب ،  هندزفري ، کاغذ و در آزمون های الکترونیک: خودکار و مداد و غیره جدا" خودداري فرمایند.

                                                                      بسمه تعالي

برگه راهنماي داوطلبان امتحان پیش کارورزی، جامع داروسازی، علوم پايه پزشكي و دندانپزشكي شهریور  ماه 1399

زمان برگزاری آزمون پیش کارورزی صبح روز پنج شنبه مورخ 20/6/99  ساعت 8 صبح و آزمون علوم پایه پزشکی  بعداز ظهر همان روز ساعت 14 بعد از ظهر و آزمون های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی ( 180 واحدی) صبح روز جمعه  مورخ 21/6/99   ساعت 8 صبح خواهد بود.

اين راهنما حاوي نكات مهمي براي شركت كنندگان و ويژگيهاي آزمون اين دوره بوده و مطالعه آن به تمامي داوطلبان شركت در آزمون توصيه مي شود. خواهشمند است قبل از ورود به جلسه امتحان كليه مفاد راهنما را دقيقاً  مطالعه فرمائيد تا مشكلي در نحوه تكميل پاسخنامه و تنظيم وقت امتحان پيش نيايد.

  1. داوطلبان از یکساعت و نیم قبل از شرع آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند و  درهای حوزه رأس ساعت 7:45 دقیقه در آزمون های صبح و 13:45 دقیقه در آزمون های نوبت عصر بسته و از ورود داوطلبان بعد از این ساعت جلوگیری خواهد شد.
  2. علاوه بر، ارائه كارت ورود به جلسه آزمون، ملزم به ارائه شناسنامه عكس دار و يا كارت شناسايی معتبر عكس دار می باشند. از ورود داوطلبان بدون کارت شناسایی معتبر و کارت ورود به جلسه جلوگیری خواهد شد.
  3. دانشجويان از همراه آوردن هر گونه تبلت ، هندزفري ، جزوه ، کتاب، کاغذ، تلفن همراه و ساعت هوشمند ( حتی بصورت خاموش) و دستگاههای الکترونیکی(حتی به صورت خاموش) ، خودکار، مداد (در آزمون های الکترونیکی) و غيره در جلسه امتحان خودداري نمايند.
  4. زمون شامل 200 سوال چهارگزینه ای است، مدت زمان آزمون 200 دقیقه می باشد.
  5. داوطلبان در زمان شروع آزمون مشخصات داوطلبی و نام آزمون خود را با مشخصات درج شده در دفترچه سوالات و پاسخنامه در آزمون های کاغذی و با مشخصات درج شده در بالای صفحه ی نرم افزار آزمون در آزمون های الکترونیک چک نمایند و در صورت وجود هر گونه اشتباه در نوع دفترچه سوالات ، موارد را به مسئولين جلسه اطلاع دهند.
  6. براي پاسخ هاي نادرست اين آزمون نمره منفي در نظر گرفته نشده است.
  7. تصحيح پاسخنامه های کاغذی توسط كامپيوتر انجام خواهد شد. لذا براي جلوگيري از هر گونه اشتباه موارد زير را دقيقاً رعايت فرماييد.

الف- براي پاسخگويي از مداد مشكي نرم استفاده كنيد و در صورت تغيير پاسخ, جواب قبلي را بطور كامل و با پاك كن پاك نمائيد.

ب- براي پاسخ دادن به هر سوال , مطابق شكل , خانه مربوطه را كاملاً سياه كرده و از ضربدر زدن يا علامت گذاري خودداري نمائيد.    

غلط          ü غلط  x      صحيح n

از تا كردن, چروك و يا خيس شدن پاسخنامه جدا" خودداري نموده و در صورت بروز هر يك از موارد فوق , مراتب را به مسئولان جلسه اطلاع دهيد.

  1. داوطلبان مجاز به همراه بردن دفترچه سوالات آزمون نمی باشند و می بایست دفترچه سوالات را در هنگام ترک جلسه آزمون به مراقببین تحویل دهند. و دفترچه ها به داوطلبان عودت داده نخواهد شد .
  2. كليد اوليه و دفترچه سوالات بعد از ساعت 17 روز جمعه مورخ21/6/99 در سايت اينترنتي مرکز سنجش به نشانیsanjeshp.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.
  3. مهلت ارسال اعتراض به كليد سوالات ، فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، بعد از  ساعت 17 روز جمعه مورخ   21/6/99 تا ساعت 17 روز یک شنبه مورخ 23/6/99 مي­باشد. به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه های دیگر ارسال گردد، رسیدگی نخواهد شد.

در پايان براي داوطلبان گرامي آرزوي موفقيت مي­نمايد و آمادگي اين مركز را براي دريافت نظرات و پيشنهادها اعلام مي­دارد.

                                                                                                                                        مركز سنجش آموزش پزشكي


منبع : گروه های آموزشی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.













جستجو
دکتر هادی محمد دوست (۱۰۲۵۸ بازدید)
دکتر امیر حسین خوشی (۶۵۳۷ بازدید)
دکتر علی حق بین (۵۵۷۳ بازدید)
گلناز گودرزی (۵۱۴۲ بازدید)
دکتر حمید رضا توکلی (۵۰۸۲ بازدید)
دکتر لیلا حسینی (۴۹۲۳ بازدید)
دکتر حسن پاهنگ (۴۸۲۹ بازدید)
دکتر زکیه کشاورزی (۴۱۵۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...