حضور مسئولان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در راهپیمایی روز جهانی قدس

جمعه ١٠ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٢٠ ب.ظ   ( بازدید : 6914 نفر )


در جمعه پایانی رمضان مردم، خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر دادند.

 

به گزارش وب دا ، همزمان با آغاز راهپیمایی مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی همزمان با دیگر استان‌های کشور با مشت‌هایی گره زده ضمن اعلام انزجار خود از جنایات و توطئه چینی های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از ملت فلسطین به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی که از میدان شهید و نهایتاً مصلی بزرگ شهر بجنورد با حضور پرشور و حماسی خود راهپیمایان برگزار شد، آحاد مردم بجنورد ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب، هم‌صدا با امت بزرگ اسلامی در روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف و سرزمین مظلوم فلسطین را فریاد زده و تنفر و بیزاری خود را از رژیم جعلی و جنایت‌پیشه صهیونیست و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان اعلام کردند.

مسئولان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز دوشادوش مردم مومن و روزه دار در این راهپیمایی شرکت نموده و هم نوا با مردم همیشه در صحنه و انقلابی خراسان شمالی و تمام مردم آزاده جهان و ایران اسلامی، ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.













جستجو
دکتر هادی محمد دوست (۱۰۱۹۸ بازدید)
دکتر امیر حسین خوشی (۶۵۲۵ بازدید)
دکتر علی حق بین (۵۵۶۵ بازدید)
گلناز گودرزی (۵۱۰۸ بازدید)
دکتر لیلا حسینی (۴۸۹۴ بازدید)
دکتر حسن پاهنگ (۴۷۹۹ بازدید)
دکتر حمید رضا توکلی (۴۷۳۲ بازدید)
دکتر زکیه کشاورزی (۴۱۴۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...